NTR015 * Iioka Kanako * Immoral love affair sex with other man, with so much acme, orgasm, much Shiofuki, pussy splashing and urine of good sexual pleasure , she has much orgasm, it's not have with her husband's sex
* 120 minutes * (SOD) DVD region-all * 20150709 *
Jp. 5000 / 8000yen 

sod-20150709, hibino, iioka kanako, hitozuma, wife, acme, orgasm, shiofuki, pussy splash, love affair, netori, stolen wife, open legs, fingering, sensitive,

他人棒で絶頂したうちの女房 ~まさかの床上浸水!?~

発売日:    2015/07/09
収録時間:    120分
出演:    飯岡かなこ
監督:    豆沢豆太郎
メーカー:    ヒビノ
レーベル:    NTR
ジャンル:    アクメ  人妻  潮吹き
シリーズ:   
品番:    NTR-015

【作品詳細】
ある日俺が家に帰ると何故か床が湿っていた。「あれ?床上浸水?」そう思っていた俺だが原因は妻にあった。妻とは結婚してからずっと良好な関係が続いてい ると思っていたが、なんと妻は俺が留守中に他人を家に連れ込み浮気し、潮を家中に撒き散らしていたのだ・・・。俺は妻に対して潮吹きなんてした事ないの に・・・。

No comments:

Post a Comment